15 éve dolgozom rendezvényszervezőként. Ennyi tapasztalattal a hátam mögött bátran elmondhatom, hogy én már mindent láttam. Eddig alkalmazottként dolgoztam, viszont egyre inkább szöget ütött fejemben az a gondolat, hogy mi lenne ha saját lábamra állnék. Ez az indíttatás abból is fakadt, hogy szerettem volna, ha munkámban egyéni elképzeléseim is jobban meg tudnak nyilvánulni, valamit szerettem volna izgalmasabb megbízásokat találni, mint beosztottként. végső soron, ha a magam ura vagyok, nagyobb beleszólásom is lehet abba, hogy kikkel dolgozom.
Sejtettem, hogy a cégalapítás és működtetés számos, szerteágazó feladattal jár. Mivel én csak és kizárólag a fő tevékenységgel szerettem volna foglalkozni, így minden másról, könyvelésről, adminisztrációról, hivatalos ügyek zavartalan intézéséről is gondoskodnom kellett.
Már előtte is sokat olvasgattam a székhelyszolgáltatásról, és biztos voltam benne, hogy ha majd egyszer tényleg egyénileg elindulok és saját céget alapítok, akkor élni fogok ezzel a lehetőséggel. Nem volt más dolgom, mint megtalálni a legjobb ilyen vállalkozást a piacon. Szerencsére sikerült is, mert mióta ügyfelük vagyok, nagyon gördülékenyen zajlik minden adminisztrációs és hivatalos folyamat, ami egy vállalkozás működéséhez elengedhetetlen. Rendkívül elégedett vagyok szolgáltatásuk színvonalával.
Az ilyen cégeknek számos szigorú kritériumnak meg kell felelniük. A székhelyszolgáltatás rendelet által meghatározott szabályai elég sokrétűek, jogszabályok bírói gyakorlat figyelembevételével működhetnek.
A szekhelyszolgaltatas24.hu egy profi vállalkozás, mely sok-sok év tapasztalatával van jelen a piacon. Budapesten és Újlengyelben is működtetnek irodákat, irodát és a két helyszínnek megfelelően kétféle szolgáltatáscsomag érhető el náluk. Ennek azért van jelentősége, mert az újlengyeli helyszínen, ha a vállalkozás megfelel bizonyos kitételeknek, akkor még iparűzési adót sem kell fizetni.
Egyébként szolgáltatáscsomagjaik része a cégtábla kihelyezés, postai és egyéb adminisztrációs ügyek intézése, hatóságokkal való kapcsolattartás és a tárgyaló biztosítása.
Budapesten és Újlengyelben is működik iroda
Először budapesti irodájukat nyitották meg, több, mint 11 évvel ezelőtt, majd a nagy sikerre és az egyre bővülő ügyfélkörre való tekintettel először egy másik budapesti helyszínre, majd a Pest megyei Újlengyelre is kiterjesztették működésüket.
Szolgáltatásukat profi szakemberekkel végzik, akik rendkívül körültekintően járnak el a székhelyszolgáltatással kapcsolatos minden feladat elvégzésben, mely a szabályozásokat illeti. Hatóságkezelésben is rendkívül komoly gyakorlattal rendelkeznek, nem nagyon van olyan szituáció, mellyel ne találkoztak volna, több, mint 11 év elteltével.
Pénzügyi szempontból nagyon stabilak, elmondható hogy ebben legelsők a hasonló vállalkozások között a piacon. Még a Bisnode, Európa legjelentősebb cégminősítő vállalkozása is a rendkívül előkelő AA kategóriába helyezte. A legmagasabb AAA kategóriához is csupán egy pontjuk hiányzik.
A budapesti szolgáltatáscsomag ára 6 hónapra 29.900.- Ft 1 ajándék hónappal, az újlengyeli 39.900.- Ft-ba kerül, szintén egy hónapnyi ajándékkal. Ha nincs saját ügyvédünk, az sem baj, hiszen ebben is tudnak segítséget nyújtani, de ha van akkor intézhetjük vele is a szerződéskötést.
Befogadó nyilatkozatot akár egy órán belül is kaphatunk, fizetni pedig ráér szerződéskötéskor is.
Nekem nagyon sok előnyöm származik abból, hogy igénybe vettem szolgáltatásukat. A székhelyszolgáltatás rendelet által meghatározottak szerint, körültekintően, profi színvonalon zajlik. Nem kell irodát bérelnem, postán sorban állnom, napi adminisztrációt intéznem. Végül de nem utolsó sorban, minden hivatalos ügyben képviselnek.
Ez mind hatalmas segítség bármilyen vállalkozás számára, mert nemcsak pénzt, hanem drága időt is meg tud takarítani. Emellett szerintem mindenki jobban alszik, ha tudja, hogy vállalkozásának ez a területe szépen működik és a lehető legjobb kezekben van. Csak ajánlani tudom mindenkinek.